Non ao Tratado de Libre Comercio (TTIP)

Os grandes lobbies europeos e estadounidenses están a negociar ás nosas costas un Tratado de Libre Comercio (o coñecido como TTIP, polas siglas en inglés de Tratado Transatlántico de comercio e investimento EEUU-UE) que representa o triunfo dos poderes financeiro e empresarial sobor dos poderes político e cidadán.

A enorme repercusión que podería ter o TTIP no noso medioambiente (fracking, transxénicos, etc.), na calidade sanitaria dos produtos que consumimos (alimentos, menciñas e produtos químicos) e tamén polo auténtico mazazo que suporía para a gandaría e agricultura galega, moito máis sostible e que permite certa soberanía alimentaria para nós, fai que en EQUO Galicia opoñémonos, xunto a outros moitos colectivos e a unha gran parte da cidadanía, a este «interesado invento».

Durante todo o día de hoxe hai concentracións en moitas cidades europeas, incluíndo varias en Galicia, para mostrar o noso rexeitamento a este acordo que só busca favorecer os intereses das grandes corporacións.

A cibercampaña co hashtag ‪#‎NoAlTTIP‬ leva xa unha semana tratando de dar visibilidade a este importante problema que queren crear os nosos gobernantes. Súmate e difunde!

Tedes máis información sobre o TTIP e algunhas destas mobilizacións de protesta en páxinas como as da organización ATTAC, como esta de ATTAC Coruña: http://attaccoruna.wordpress.com

As seguintes imaxes corresponden á campaña de sensibilización e información que EQUO ven desenvolvendo en toda España sobre o que se nos ven enrriba:

La Amenaza del TTIP. EPISODIO 1. El Tratado Transatlántico de Comercio e Inversión (TTIP) se está negociando entre Europa y USA. Si llega a adoptarse, será un acuerdo que la UE y sus Estados miembros deberán respetar, pasando por encima de las legislaciones nacionales. Se eliminarán regulaciones tanto en USA como en la UE para bancos y grandes multinacionales y para la mayoría de la ciudadanía contiene serias amenazas...
El Ataque de los Lobbies. EPISODIO II. Los lobbies y las multinacionales no quieren ni ver la política proteccionista tradicional en Europa. La legislación en USA es mucho más laxa a la hora de proteger el medioambiente (prospecciones, perforaciones), la alimentación (transgénicos, hormonas y medicamentos para los animales), protección sanitaria, etc. Es un ataque frontal a la cultura del bienestar europea...
La Venganza de los Financieros. EPISODIO III. El TTIP se ha venido negociando en secreto que solo se ha podido levantar gracias a las denuncias de colectivos diversos. Seguramente porque otorga a los poderes financieros el derecho a intervenir en legislaciones, lo que les daría un poder enorme a costa de las ciudadanías de ambos lados del atlántico. Es el ataque frontal a la democracia y a los derechos laborales más grave de los últimos tiempos...
Una Nueva Esperanza. EPISODOP IV. Día de Acción Europea. Manifestaicón 11 de OCTUBRE. Nuestras vidas y derechos por encima de las multinacionales.

#NONaoTTIP http://noalttip.blogspot.com.es