Contacta

Contacta con EQUO Galicia enviando un correo electrónico a  info@equogalicia.org

Ou séguenos nas redes sociais: Facebook Twitter

Tamén podes participar no traballo diario na equomunidade galega: Equomunidade

EQUO Galicia, medramos xuntas.

EQUO Galicia vertébrase nos seguintes Grupos Territoriais e Grupos Locais de Apoio:

EQUO A Coruña (Bisbarra)

Correo-e   Web   Facebook   Twitter

EQUO Barbanza

Facebook   Twitter

EQUO Compostela

Correo-e

EQUO Lugo

Correo-e    Facebook   Twitter

EQUO Ourense

Correo-e   Facebook   Twitter

EQUO Pontevedra

Correo-e   Facebook   Twitter 

EQUO Val Miñor

Correo-e Twitter

Equomunidade

A Coruña
Ourense
Pontevedra

4 Comments

  1. Hola, no tengo intención de votar ni al PP ni al PSOE, estoy en duda de si en blanco o a Izquierda unida por lo que para este último tengo unas preguntas:
    1.- ¿existe el programa electoral para estas selecciones gallegas en castellano?
    2.- ¿solo tienen pagina en gallego? ¿no tienen alternativa a poder verla en los 2 idiomas?
    3.- ¿estan a favor de obligar a utilizar del gallego en colegios, instituciones, medios de comunicaión, mitines, etc…?

    Como podran comprobar no estoy cerrado a ver alternativas de gobierno sea de la ideología que sea (las cuales las veo muy necesarias), pero si a que me obliguen a tener un solo idioma ya que me considero muy Español y muy Gallego y yo soy el que quiere decidir donde, como y con quien los uso.
    Muchas gracias por una ràpida respuesta, ya que solo quedan 7 dias para decidirme.
    Un saludo

  2. Ola Fernando:
    En EQUO Galicia eleximos en Asemblea de persoas afiliadas e simpatizantes o galego como lingua oficial do partido, por iso a nosa web e o programa están en galego. Porén, nas nosas filas están integradas persoas castelán-falantes sen ningún problema, mesmo non é problema para ser elexido candidato, coma é o caso de Serafín Valencia.
    Respecto ao trato do galego nas diferentes institucións consideramos o dereito de todas as galegas e galegos a acceder aos servicios públicos na lingua que eles elixan polo que o funcionariado debería ter un coñecemento profundo tanto do castelá como do galego. Co galego pasa nestes intres como coas mulleres, precisa de políticas de discriminación positiva para garantir a súa igualdade de oportunidades, ainda que estratexias como a paridade poidan parecer artificiais nunha primeira ollada.
    Agardamos contar co teu apoio nestas eleccións, incluso coa túa aportación para seguir medrando neste proxecto común.
    Saúdos

    Hola Fernando:
    En EQUO Galicia elegimos en Asamblea de personas afiliadas y simpatizantes el gallego como lengua oficial del partido, por eso nuestra web y el programa están en gallego. Sin embargo, en nuestras filas están integradas personas castellano-hablantes sin ningún problema, incluso no es problema para ser elegido candidato como es el caso de Serafín Valencia.
    Respecto al trato del gallego en las diferentes instituciones consideramos el derecho de todas las gallegas y gallegos a acceder a los servicios públicos en la lengua que ellos eligan por lo que el funcionariado debería tener un profundo conocimiento tanto del castellano como del gallego. Con el gallego pasa en estos momentos como con las mujeres, necesita de políticas de discriminación positiva para garantizar la igualdad de oportunidades, aunque estrategias como la paridad puedan parecer artificiales en un primer instante.
    Esperamos contar con tu apoyo en estas elecciones, incluso con tus aportaciones para seguir creciendo en este proyecto común.
    Saludos

    Loli Tobío Sueiro
    Co-portavoz de EQUO Galicia

  3. jose marcial diaz manso

    Gustaríame recibir información da voso actividade, reunións, …. conocervos e participar

Deixa unha resposta